Nota Tangan

Dear beloved customers...

Just a soft reminders~ Segala urusan jual beli wajib mengisi borang (dibawah sekali entry ini) untuk memudahkan urusan jual beli dan untuk mengelakkan sebarang kekeliruan kelak.

With Love,
Cik Ann

Saturday, November 19, 2011

Puppets In da' Haus

Hye semua~~
Sejak awal tahun ni, saya dah berjinak-jinak dengan puppet dengan menggunakan felt materials.
Asalnya memang sejak sekolah menengah lagi cuma mungkin bukan peluangnya lagi.


And thanks to my friends yang banyak membantu.
Bermula dengan Program "Life Through Puppet" sehinggalah ke program baru-baru ni.
Sekarang saya sedang 'mengumpul' puppet buatan sendiri sebagai tools dalam kaunseling *sebab amik subject Play Therapy*


Juga specific area saya sebab memang saya suka dolls.
Ala-ala girlish gitu~ *opps! self-disclosure*
Tapi sememangnya puppet ni adalah therapy *boleh rujuk journal article as evidence*



Tapi effort saya bukan setakat tu je.
Banyak yang perlu saya capai untuk berkembang dalam bidang ni.


Siapa tahu saya mampu membantu orang lain. Kan...?
Insha'allah... *doakan saya ^_^*
Saya harap saya akan mencapainya satu hari nanti...
^_^

Who knows, am I right?

No comments:

Post a Comment

Garden of Crafts Form

Name:
Contact Number:
Email Address:
Mailing Address:
Item(s):
Types of packaging
Preferred Postage:
Payment Method:
Inquiries:

Click here to create your own form.